onsdag 12 februari 2014

En hälsning från vår nya medarbetare


Hej!
Jag heter Karin Lilja och är sedan i måndags på plats för att förstärka kompetenscentret, som under 2014 har flera spännande och viktiga uppdrag att sätta tänderna i. Jag är utbildad nutritionist och har tidigare arbetat med skolmatsfrågor vid Karolinska Institutet i projektet SkolmatSverige. Under det kommande året kommer jag dock främst att arbeta med måltiderna inom äldreomsorgen, vilket jag verkligen ser fram emot! Oavsett om du är ung eller gammal, frisk eller sjuk ska måltiden bidra med glädje och energi som gör vardagen roligare och enklare J

Förutom mitt stora intresse för god mat tycker jag om att träna och måla, men framför allt att umgås med min familj bestående av man och två små döttrar.
På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar